۱- کلیه مشتریان موظف می باشند برای ثبت نام در سایت ، اطلاعات درخواستی را به صورت دقیق و معتبر وارد نمایند در صورتی که به هر دلیل اطلاعات ناقص یا غیر واقعی باشد کلیه سرویس های مشتری در حالت تعلیق قرار می گیرد و هزینه سرویس ها قابل برگشت نمی باشد لذا تنها با ارائه اطلاعات صحیح و معتبر، سرویس های مشتری از حالت تعلیق خارج و فعال می گردد.

۲- کلیه تغییر اطلاعات مشتری در سیستم مانند تغییر ایمیل ، نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل ، آدرس و کد پستی و… صرفا با ارائه اسکن کارت ملی معتبر از طرف مشتری اعمال خواهد شد.

۴- هزینه کلیه سرویس هایی که به قیمت دلار مرتبط می باشند (مانند لایسنس ها، دامنه های بین المللی ، سرورهای خارج از کشور و…) به نرخ دلار روز محاسبه و صورت حساب مشتریان با توجه به این نرخ بروزرسانی خواهد شد.

۵- کلیه سرویس های میزبانی اشتراکی پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی تحویل داده می شود ولی در بعضی از موارد ممکن است تا ۲ روز کاری فعال سازی سرویس به عقب بیافتد.

۶- کلیه سرورهای اختصاصی بین ۲ تا ۷ روز کاری پس از عقد قرار داد و تایید پرداخت مشتری تحویل داده خواهد شد.

۷- کلیه سرورهای مجازی بین ۱ تا 24 ساعت تحویل داده خواهد شد.

۸- کلیه سرویس های نمایندگی بین ۱ تا 24 ساعت تحویل داده خواهند شد.

۹- کلیه درخواست های ثبت دامنه پس از تایید پرداخت مشتری به صورت آنی به ثبت کننده های ملی یا بین المللی ارسال خواهد شد ولی در بعضی از موارد ممکن است تا ۱ تا ۲ روز کاری ثبت و تحویل دامنه به تعویق بیافتد
کلیه فاکتورها ۷ روز قبل از سر رسید سرویس توسط سیستم فروش شرکت به صورت خودکار ایجاد خواهد شد.
در صورت عدم پرداخت صورت حساب تا 72 ساعت قبل از زمان سر رسید نهایی کلیه سرویس های مشتری از طرف شرکت لغو شده  قلمداد می گردد و سرور تک هیچ تعهدی در خصوص نگهداری اطلاعات و بک آپ کاربر نخواهد داشت.
 کلیه مشتریان سرور اختصاصی و مجازی موظف می باشند ۱۵ روز قبل از زمان سر رسید سرور، هزینه سرور اختصاصی را پرداخت کنند در غیر این صورت درخواست کنسل شدن سرور به دیتاسنتر اعلام خواهد شد.
درصورتی که کاربر هزینه تمدید سرویس هاست میزبانی خود را طی 7 روز آینده پرداخت نکند سرویس به طور کامل حذف میشود و سرور تک هیچ گونه مسعولیتی درقبال از بین رفتن اطلاعات ندارد
سرور تک فقط و فقط بر روی کلیه سرویس های نمایندگی و میزبانی اشتراکی وب به صورت روزانه  و ماهانه نسخه پشتیبان تهیه می کند و این نسخه ها بر روی سرورهای پشتیبان شرکت نگهداری می شود.
اما پیرو اطلاع رسانی های قبلی با توجه به تعداد مشتریان و تعداد سایتهای میزبانی شده بالا توسط سرور تک - کاربران از سرویس های خود بکاپ مجرا تهیه کنند بد نیست زیرا با توجه به حجم داده های بالا ممکن است برخی از بکاپها توسط سرورهای سرور تک ناقص گرفته شوند
سرور تک هیچ گونه تعهدی در قبال وجود باگ و یا نقص از بک آپ های تهیه شده از سایت های مشتریان ندارد.
درصورتی که کاربر بخواهد سرویس میزبانی خود را به جای دیگری انتقال دهد و نیاز به فول بکاپ از سایت خود را داشته باشد هزینه ارسال بکاپ برای کاربر 15 هزار تومان میباشد.
کلیه مشتریان موظف هستند درخواست های پشتیبانی خود را به زبان و فونت فارسی از سیستم پشتیبانی ارسال نمایند
کلیه کاربران باید درخونسردی و بارعایت ادب و احترام درخواست پشتیبانی خود را ارسال کنند
تمامی درخواستهای پشتیبانی با توجه به اولویت و ضرورت برسی و پاسخ داده میشود
مدت زمان پاسخ به تیکتهای پشتیبانی 1 دقیقه الی 24 ساعت میباشد
ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی خارج از حیطه وظایف پشتیبانی شرکت مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.
نصب هرگونه سیستم مدیریت محتوا و اسکریپت توسط سرور تک شامل 5 هزار تومان هزینه میشود
هزینه نصب مجدد سیستم عامل سرور مجازی 15 هزار تومان میباشد
مسعولیت گرفتن بکاپ از سرور مجازی بر عهده کاربر بوده و سرور تک هیچ مسعولیتی ندارد
مشتری موظف است اهمیت تیکت های ارسالی را با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند.
مشتریان موظف می باشند برای هر درخواست پشتیبانی یک تیکت جدید باز کنند و از باز کردن تیکت های قدیمی و بسته شده خودداری کنند.
مشتریان مجاز نمی باشند برای یک درخواست مشابه ، چند تیکت متفاوت باز کنند.
درصورتی که کاربر نیاز به پشتیبانی تلفنی داشته باشد و یا بخواهد با بخش فروش ارتباط برقرار کند با شماره تلفن تهران 43849551 و 77495277 از ساعت 10 صبح الی 17 عصر میتواند در تماس باشد
هر گونه توهین به سرویس ها ، مسئولین و کارمندان سرور تک از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی ، اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، ارتباط های مخابراتی تلفن ، فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و شرکت امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت
سرور تکهیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا اس ام اس های شرکت اعم از پرداخت صورت حساب ، منقضی ، لغو یا مسدود شدن سرویس و … ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.
مدت زمان گارانتی سرویس ها - شرایط و بازگشت وجه به شرح زیر است
مبلغ ثبت و یا تمدید دامنه به هیچ عنوان برگشت داده نمیشود
مبلغ سرور مجازی به هیچ عنوان برگشت داده نمیشود
مبلغ هاست میزبانی تنها با دلیل منظقی تا 7 روز برگشت داده میشود | برخی از دلایل قابل قبول عبارت است از :  افت سرعت در چند روز متوالی - داون بودن سرور در چند روز متوالی
دلایل غیر قابل قبول نیز عبارت است از : خرید اشتباه سرویس - پشتیبانی ضعیف - پاسخگویی دیر به تیکتها |  درصورت اسرار مداوم کاربر سرویس های او حذف شده و دسترسی وی به سایت برای همیشه مسدود میشود
سرور تک هر زمان که بخواهد این قرار داد را میتواند تغییر دهد لزا ما به شما پیشنهاد میدهیم تا به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه فرمایید




Wednesday, June 15, 2016

« برگشت